Adverteren

Adverteren in H ART, zowel in print als on line, betekent dat je via de juiste boodschap de dialoog aangaat met een doelgroep van hedendaagse kunstminnende personen, gaande van de enthousiaste leek tot de in de diepte werkende professional.

De adverteerder maakt een drukklare of on line te plaatsen advertentie, met een eigen identiteit en uitstraling. De advertenties in H ART worden ingebed in de meest geschikte context. Ze hebben niet alleen een informatieve functie, maar zorgen ook voor een solide naambekendheid en voor een imagokoppeling met H ART.

Een advertentie plaatsen in H ART stimuleert bezoekersaantallen en informeert de gewenste doelgroep: op een uniek en rustig moment tijdens het lezen en doorbladeren van de gedrukte H ART, of alert en up to date bij het scrollen op de site.

Voor een meer efficiënte communicatie naar de H ART doelgroep is een comibinatie print / on line een efficiënte mediakeuze. Het publiek dat de krant leest is grotendeels een ander publiek dan dat van de site. Een advertentie in de krant in combinatie met een on line advertentie verhoogt de draagwijdte van uw boodschap en zorgt voor meer en efficiëntere exposure.

H ART is de communicatiepartner bij uitstek als u een kwalitatieve kunstminnende doelgroep wil bereiken.

Wie adverteert in H ART?

Adverteerders in H ART zijn onder andere:

musea en instellingen:
M HKA, S.M.A.K., WIELS, BOZAR, BEPART, Z 33, MIDDELHEIMMUEUM, ARGOS, FRAC Nord Pas-de-Calais, BAM, MuZEE, Netwerk Aalst...

galleries:
Xavier Hufkens, Zeno X, Almine Rech, Base Alpha, Kristof De Clercq, Jan Dhaese, Roberto Polo, Axel Vervoordt, Sofie Van De Velde, Zwarte Panter, Croxhapox...

andere:
Hèrmes, ING Belgium...

Adverteren in H ART Magazine
Adverteren op de H ART website

Prijzen via Natalie.braine@hart-magazine.be of +32 (0)3 232 02 41.